“Sempoi Bapak…”-Reaksi Bapa Bila Anak Panggil Balik Bikin Dekah

Keluarga

Walaupun sudah menjangkau usia tua, ada kalanya ibu bapa kita sering melakukan perkara yang menghiburkan. Macam situasi yang dikongsikan gadis ini tentang gelagat bapanya yang keluar melepak bersama rakan sehingga terpaksa diingatkan untuk pulang ke rumah.

Bukan itu sahaja, si bapa pula cukup sempoi memberikan duit belanja kepada anaknya itu untuk tidak memberitahu hal itu kepada ibunya. Video tersebut turut menarik perhatian ramai di mana rata-rata netizen turut sama berdekah melihat reaksi selamba bapanya ini.

Di dalam video yang dikongsikan ini, gadis itu memberitahu dia terpaksa singgah di warung tersebut untuk mencari bapanya. Menurutnya, bapanya itu keluar melepak bersama rakan-rakannya sehingga terpaksa dipanggil pulang ke rumah.

Sebaik sahaja tiba di tempat tersebut, bapanya kemudian memberikan wang kertas RM1 kepadanya semata-mata untuk merahsiakan hal itu. Mungkin juga bapanya takut dimarah oleh isterinya sekiranya kantoi melepak di situ terlalu lama.

bapa

Melihatkan reaksi bapanya ini, gadis itu turut sama berdekah melihat wang ‘rasuah’ yang diberikan. Malah netizen juga turut berseloroh mereka juga pernah melalui situasi yang sama di rumah.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen turut terhibur melihat gelagat spontan dari bapanya ini. Menurut gadis itu lagi, mereka terpaksa mencarinya di situ memandangkan ibu mereka menunggu bapanya pulang dengan barang yang dikirimnya.

“Seringgit pun jadilah dari takde kan.”

bapanya

“Bukan takut bini. Bini tu tak takut kat pak hang…”

gadis

“Sempoi bapak ko.”

komen

“Kawtim itu wajib hahaha.”

tik tok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber: HCL

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *