“Syurga Betul Ni” – Netizen Trkejut! Ruang Rahsia Ozlynn Persis Kedai Runcit

Artis

Ke.coh di media sosial apabila pelakon yang juga isteri kepada pelawak dan penyampai radio popular Johan, Ozlynn Wati memuatnaik foto di Instagram sebuah rak yang dipenuhi dengan stok makanan dan pelbagai barangan keperluan.

Wajib Doa Untuk Keluarga Kalau Ambil Barang

Berdasarkan perkongsian selebriti ini, di dalam rumah mereka mempunyai ruang ‘rah.sia’ yang menyimpan pelbagai jenis barangan rumah.

Menurut Ozlynn, jika kenalan mahupun adik-beradik yang bertandang ke rumahnya dan ingin mengambil barangan tersebut, Ozlynn akan meminta mereka untuk doakan keluarganya terlebih dahulu.

Foto – Instagram @jozlynnhanania

“Siapa tahu bilik rahsia aku nih.. Memang dia orang selongkar… Ni baru setempat.. Kalau pusing kiri susu penuh, biskut melambak, kuih dan muih beraneka macam… Makanlah jangan hanya di pandang…

Tisu tandas? Tisu dapur? Air zam-zam pun ada… Selalu yang datang kalau perlukan bekal memang akan masuk bilik rahsia nih.. Beras basmathi? Wangi? Biasa? Pun ada.

Milo? Horlicks? Black coffee? White coffee? Organic sugar? Gula pasir? Maggi? Ada ruang khas dalam almari… Bagitahu nak ramen? Maggi kari? Bihun pama? Eh banyak jenis.. Senang…

Siapa ter.sedak atau ter.desak keng.kawan atau adik-beradik.. Memang dia orang tahu nak selongkar mana.. Ni lah syurga aku…. Hanya yang suka masak akan rasa perasaan aku nih… Nak shampoo ke pencuci baju ke… Hahaha memang mudah kena rembat..

Yang penting sebelum ambil kena ucap alhamdulillah dan doa dulu untuk keluarga aku.. Yang ni memang aku paksa..

Kaum hawa memang akan doa nak ruang ni.. Aku doakan semoga kau orang semua dilimpahkan rezeki yang tidak disangka-sangka… Paling penting bila ada rezeki jangan lupa “orang tepi”…. (emoji hati)” Dedah Ozlynn

Dah Macam Kedai Runcit, Syurga Kaum Wanita

Melihat pelbagai jenis makanan dan barangan pada rak tersebut, rata-rata netizen meluahkan rasa ter.ke.jut serta cem.buru. Malah ada diantara mereka yang berseloroh menyamakan ia seperti kedai runcit.

Foto – Instagram @jozlynnhanania

“Serupa kedai runcit kat kampung dah haaa, dia punya rak makanan.”

“Dodol ke tu, bertingkat-tingkat 6 mangkuk kecil comel?”

“Fuhhh bestnya macam ni…”

“Rambang mata…”

“MasyaAllah.. Rezeki.. Syukur alhamdulillah… Semoga di luaskan rezeki amin..” Komen netizen

Foto – Instagram @jozlynnhanania

“Mini runcit.”

“Huishh banyaknya..”

“Dah macam Speedmart, ke Tesco, ke AEON ehh? Tapi inilah syurga idaman bagi semua isteri di dunia ini termasuklah saya, heaven kot. Mak-mak je faham perasaan tersebut.”

“Ini yang kita panggil syurga untuk mak-mak yang rajin masak… Doakan saya pun dapat macam ni juga @jozlynnhanania ya.”

Syurga betul ni kak @jozlynnhanania…. Senang capai… Cuma tak ada kaunter cashier je.” Komen mereka lagi

Memang syurgalah bagi wanita yang gemar memasak, dan menyimpan stok makanan dan barang-barang keperluan ni.

Sumber: Muraimy

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *