“Single pegi tido..” (VIdeo) Gelagat Pengantin Baru Haqiem Rusli Sakᾰt Isterinya Jadi Bualan Netizen

Artis

Sejak beberapa hari ini, pengguna aplikasi TikTok dihiburkan dengan gelagat penyanyi popular, Haqiem Rusli yang mengusik gadis pilihan hatinya, Anis Sofea.

Sebelum ini, Haqiem Rusli yang mendedahkan bakal menamatkan zaman bujangnya membuatkan gadis pilihan hatinya itu menjadi tanda tanya siapakah pemilik hati penyanyi popular terbabit.

Tidak mendedahkan lebih lanjut tentang itu, namun sejak beberapa hari ini gadis pilihan hati Haqiem Rusli nampaknya tidak henti-henti menjadi tumpuan warganet di media sosial selepas mengetahui wajahnya.

248871474_964763157445226_552020369371621111_n

Menerusi satu rakaman video yang dikongsikan ini pula nampaknya mereka dalam persiapan majlis bahagia namun apa yang mengundang perhatian ramai dengan rakaman tersebut dapat dilihat Haqiem Rusli mengusik Anis Sofea.

Dapat dilihat gadis terbabit kelihatan malu-malu selepas diusik penyanyi tersebut yang mana rakaman video tersebut semakin menjadi bualan warganet.

VIDEO :

Warganet sekali gus peminat Haqiem Rusli diruangan komen bagaimanapun meninggalkan seloroh mereka selepas menonton gelagat sweet pasangan bagai pinang dibelah dua itu disamping mereka turut hangat mendapat perhatian di aplikasi TikTok.

KOMEN NETIZEN :

“Salah masuk wei, singlet jom balik hahaha”

HaqiemIMG_20211119_154201

“Maka jomblo berundur hahaha”

IMG_20211119_154216

“Dah la saya tak sabar nak tengok diorang nikah…”

HaqiemIMG_20211119_154257

“Fon ni kalau buat masak lemak macam sedap jugak kan”

IMG_20211119_154309Haqiem

Tunggu dulu, anda pasti tidak ingin ketinggalan untuk baca kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

Sumber : HCL, bartasangbad

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *