[VIDEO]“Gambar Itu Untuk Mɑlu & Jɑtuhkan Saya, Puɑs Hɑti Korang?” – Shima Menɑngis Beri Penjelasan Tentang Gambar Tersebut

Artis

Penyanyi, Baby Shima tampil memberikan penjelasan selepas teruk dik3cam ekoran gambar dipercayai miripnya bersama seorang lelaki di pusat hibur4n di ibu kota tular.

Mengakui itu adalah dirinya, pemilik nama sebenar Nor Ashima Ramli ini menjelaskan timbul salah faham mengenai foto tersebut.

Menerusi video yang dimuat naik di akaun Instagramnya sebentar tadi, Shima memberitahu gambar tersebut sengaja di muat naik oleh orang yang tidak bertanggungjawab dengan tujuan untuk membvrukkan namanya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by NENG BABY SHIMA (@babyshimaofficial)


“Terlebih dahulu saya nak minta maaf tentang gambar yang terseb4r tu, tak tahu datang dari mana. Mungkin orang yang sebarkan itu cuba nak membvrukkan nama Shima.

“Jadi Shima jelaskan dekat sini, gambar tu bertujuan untuk membvrukkan nama, menjatvhkan dan mem4lukan Shima supaya dia buat orang b3nci lagi dekat Shima,” jelasnya.

Tidak dapat menahan seb4k, Shima mengal1rkan a1r mata dan memaklumkan foto tular itu diambil sewaktu penggambaran muzik video terbaharunya berjudul L4lai.

Kata Shima lagi dia juga tidak akan melakukan g1mik yang boleh mem4lukan dirinya.

“Shima tahu tujuan dia itu. Buat apa Shima nak buatkan g1mik macam tu untuk malvkan diri. Bila baca komen-komen, semua komen-komen percaya tanpa diorang tahu perkara sebenar.

“Kalau korang nak tahu, gambar itu waktu Shima tengah shooting untuk muzik video single terbaharu Shima, Lalai. Pu4s h4ti korang?” ujarnya sebak.

Terdahulu, nama Shima menjadi h4ngat disebabkan foto tersebut merakamkan Shima seperti sedang menc1um seorang lelaki yang sedang memegang gelas minuman.

Sebelum ini Shima juga mend3dahkan ramai membenci dirinya dan tidak mengetahui sebab dan punca sehingga membuatkan dirinya tertekan.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber: Gempak

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *