“Masa Tengah Sihat Sombng, Kec4m Orang Yang Belum ‘V’…Bila Dah S4kit Tau Pulak Minta…” – Rita Rudaini

Artis

Pelakon Rita Rudaini menerusi hantaran di Instagram (IG) Story memuat naik kandungan sinis mengenai ‘V’ dipercayai merujuk kepada ‘v4ksin’.

Menerusi hantaran tersebut Rita turut menulis mengenai individu yang mendongak langit apabila bercakap mengenai vaksin.

Katanya apabila terlantar s4kit, mula meminta doa daripada orang ramai dan terlupa pernah menghir1s hati orang lain.

“Masa tengah sihat, somb0ng cakap pun mendongak je. V adalah jiwa dan raga. V lah penyelamat ny4wa…Kec4m orang yang belum V, pandang orang yang belum V ni macam samp4h dan penjen4yah.

“Kalau boleh tak nak lah berkongsi oksigen dengan orang-orang tak V ni, bia tengah s4kit tau pulak nak mintak doa orang ramai. Dah lupa sebelum ni menghir1s hati orang-orang lain, kawan-kawan lain,” katanya.

Terdahulu Rita turut memuat naik hantaran seorang pengguna laman sosial yang turut memberi pandangan sama.

Rita pada hantaran tersebut turut menyokong pandangan individu dipanggil ‘Bonda’ itu.

“Sistur sokong kata-kata Bonda…Jangan angkuh seolah-olah ada kuasa dan penyembuh hebat dari kuasa dia,” tulisnya.

Sumber:https://bartasangbad.site/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *