“Hahaha overrr”- Ghisau versi Amira Othman dan adik dipuji comel

Artis

Penyanyi Amira Othman dan adik lelakinya yang juga merupakan seorang penyanyi, Irfan Haris mencuit hati warganet selepas satu rakaman tular di ruangan aplikasi, TikTok.

Telatah mereka turut dihujani dengan bermacam-macam reaksi apabila ramai mengatakan gelagat Amira Othman dan adik sangat comel selepas dihiburkan dengan satu cabaran trend yang mana dia sempat melakukan miming satu tagline popular.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by اميرا عثمان (@amiraaothman)

Nampaknya Amira Othman tidak ketinggalan untuk mengikuti trend ghisau yang mana jika anda lihat diruangan aplikasi popular, TikTok banyak video-video dengan cara tersendiri mengikuti trend tersebut.

Walau bagaimanapun, sebut sahaja tagline ghisau ramai sudah membayangkan kata-kata “I dah lama suka you, you suka I tak,” yang mana ia menjadi satu trend yang mencetuskan fenomena gara-gara seorang remaja yang dikenali sebagai Imran.

Melihatkan pula video adik-beradik selebriti ini yang memaparkan mereka miming tagline popular itu mengundang peminat turut geli hati untuk menonton video yang dimuat naik dan setakat ini rakaman pelakon ini ditonton lebih ribuan kali.

Netizen diruangan komen turut membanjiri dengan pujian comel selepas menonton cabaran trend ini versi mereka pula dan beberapa selebriti terkenal lain juga turut sama menyahutnya di TikTok.

“Lawak dua beradik…”

AmiraIMG_20211101_091513

“Awhh cute…”

IMG_20211101_091453Amira

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber: HCL

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *