Gambar jadi “modal” lelaki g1la s3ks, minta peminat lapor jika ternampak – Wany Hasrita

Melamp4u dan langsung tidak menghormati kesucian bulan Ramadan! Satu video memaparkan aks1 tidak sen0noh seorang lelaki sedang memvaskan n4fsu menggunakan gambar penyanyi Wany Hasrita tular sejak Jumaat, lapor mStar. Menurut Wany, 29, dia diberitahu mengenai penularan video jijik itu oleh peminatnya melalui DM. “Assalamulaikum, saya cuma nak cakap terima kasih kepada semua yang DM saya […]

Continue Reading

Shahrulezad bid4s komen Zed Zaidi label drama Melayu ‘syok sendiri’

SELEPAS dihentikan tayangan pada episod pertama, drama Nur lakonan Syafiq Kyle dan Amyra Rusli akan kembali bersiaran di stesen televisyen Indonesia bermula Sabtu. Malah lebih membanggakan, menurut pengarahnya Shahrulezad Mohameddin, drama itu akan disiarkan oleh dua stesen televisyen negara seberang itu iaitu MNCTV dan Muslim TV. Shahrulezad menerusi Instagramnya turut memuat naik waktu siaran baharu yang ditetapkan pihak stesen […]

Continue Reading

“Anak Kedua All4h Bagi Follow Muka Mommy,”-Rita Rudaini Muat N4ik Video Bers4ma Bek4s Svami

Bersempena hari ulang tahun kelahiran anak keduanya yang ke-10, Rita Rudaini sempat mengimbau kenangan. Di Instagram, pelakon cantik ini ada memuat naik video Airit Qaqa Arjuna Mohamad Aidil Zafuan ketika masih kecil. ???Tepat jam 1.26 tghari harini 29/4/2011. Xde apa yg mommy harapkan, setiap hari,setiap tahun mommy brdoa supaya AIRIT QAQA ARJUNA BIN MOHAMAD AIDIL […]

Continue Reading

“Ayah Kahwin,Ibu Dah Kahwin Semua Dah Kahwin..”Jebat Jayden Svruh Sharnaaz Kahwln?

Pelakon kacak Sharnaaz Ahmad mencuri perhatian wargamaya apabila berkongsi gelagat anaknya yang masih baru bercakap. Menerusi laman sosial Instagram, Sharnaaz memuat naik video Jebat Jayden Ahmad, 3, sedang bercakap di dalam keretanya sambil dirakam Sharnaaz untuk tatapan umum. My love @jebatjayden penat puasa skittle 5min VIDEO:   View this post on Instagram   A post shared by […]

Continue Reading

“Bendera Merah Berkibar”- Gadis Kecew4 Terbatal Puasa 30Minit Sebelum Berbuka

Apakah hukum seorang perempuan datang haid dekat waktu berbuka?Adakah batal puasanya dan perlu qadha? Jika keluar darah haid dari seorang perempuan dekat dengan waktu maghrib maka puasanya batal dan wajib atasnya qadha. Tetapi dapat pahala dia berpuasa pada hari itu kerana batalnya itu dengan uzur syarie. Begitu la dugaan yang terpaksa di lalui seorang gadis yang […]

Continue Reading

[VIDEO] Budak 7 Tahun Disahkan K0ma Selepas Dic4mpak 27 Kali Semasa Latihan Judo

Salah satu cara untuk meningkatkan tahap kesihatan rohani dan jasmani anak-anak adalah dengan menghantar mereka ke pusat latihan seni bela diri. Namun, pemilihan pusat latihan seni bela diri sangant penting kerana takut tersalah pilih berkemungkinan salah pula cara guru yang mengajarnya dan boleh merisik0kan ny4wa anak-anak. 27 kali dicamp4k Seperti yang berlaku baru-baru ini di […]

Continue Reading

Majlis Buka Puasa Tak Ikut SOP Dihadiri Para Selebriti, Netizen Minta Buat Laporan Polis

Segala garis panduan atau prosedur operasi standard (SOP) telah ditetapkan oleh pihak berkuasa, tidak kira untuk apa jua aktiviti sekali pun tetapi masih ada antara kita yang mengabaikannya sehingga membuatkan kes harian semakin meningkat. Terbaharu, pada 29 April lalu telah berlangsung satu malis berbuka puasa anjuran sebuah organisasi yang telah dihadiri oleh beberapa selebriti tempatan […]

Continue Reading

Semua Nak Sama Sampai BF Pun Kembar Seiras Kongsi Orang Yang Sama!

Pasangan kembar, Anna dan Lucy DeCinque, 35, bukan sahaja digelar kembar paling seiras di dunia kerana berkongsi wajah dan habit atau kelakuan yang sama sebaliknya turut berkongsi seorang teman lelaki dalam hidup mereka. Lebih ‘g1la’, pasangan kembar itu turut mahu hamil anak teman lelaki mereka, Ben Byrne, 37, pada masa sama. Selain teman lelaki, hubungan […]

Continue Reading

“Ia ibarat mer0mpak hasil karya penyanyi Sebenar..” – Awie ‘s0und’ artis Youtube

Penyanyi rock, Datuk Awie meminta pihak bertanggungjawab agar jangan mudah mengiktiraf ‘artis YouTube’ kerana golongan ter$ebut tidak melalui proses sewajarnya bagi menjadi seorang penyanyi. Menurut laporan Harian Metro, Awie atau nama sebenarnya Ahmad Azhar Othman menyifatkan mereka seperti ‘artis per0mpak’ atau ‘peng4cau’ yang boleh menjatu.hkan industri sekiranya tidak diberi perhatian. Awie turut mempersoalkan, adakah seseorang […]

Continue Reading

[VIDEO] Roller Coaster 30 Minit Dekat Puncak, Penumpang Relax Je Turun Jalan Kaki

Siapa dekat sini yang suka pergi taman tema sebab nak naik roller coaster? Bagi peminat benda ekstrem, permainan tu kira ‘kacang’ saja untuk dia orang. Selain itu mesti dulu korang pernah terfikirkan, macam mana lah kalau roller coaster yang korang naik tu, tiba-tiba rosak tengah jalan? Tengah naik tiba-tiba rosak Pengalaman ‘menarik’ ini terjadi kepada […]

Continue Reading